Spam i obrona przed nim

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Śro, 25 Lis 1998, 17:55:01 CET

Dnia Wed, Nov 25, 1998 at 10:19:43AM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dotąd udawało mi się przed tym dość skutecznie się bronić ale ostatnio
> jakoś mi się obrona rozszczelnia i przechodzą mi przez zapory listy pewnej
> klasy:
> - takie które są wysyłane z adresów nie zarejestrowane w DNS,
> - takie które w Receive mają adres inny nićż by wynikało z host lookup
>   sprawdzając po IP.
Uff... To chyba moja poczta do ciebie jest traktowana jako spam :((
W takim razie proszę o poradę: jak ustawić sendmail'a na dial-up'a z
dynamicznym IP. Jak kiedyś moja poczta się odbiła to kazałem się sendmailowi
przedstawiać jaki ids.pl . No ale jak sprawdzisz IP to nic z tego.
Więc pytanie: co z tym zrobić...

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl