Nowe pakiety dla devela

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Śro, 25 Lis 1998, 13:28:07 CET

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Sa osiagalne na ftp.tuniv.szczecin.pl/pub/Linux/Linux-Forum/PLD/PLD-devel
> Jeszcze przez jakis czas bede musial korzystac z pomocy ftp Politechniki
> do 'przechowywania' devela -> sorki za klopot wszystkich mirrorujacych...

Wydaje mi się, że tak zostanie, tzn. że PLD będzie można pobierać także z
naszego FTP. Jak już Twój sprzęt zacznie pracować tak jak należy to będzie
trzeba zapuścić skrypt do mirrorowania ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl