info: suck

Nie, 29 Lis 1998, 15:01:48 CET

On Sat, 28 Nov 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Oto suck z drobnymi poprawkami (patche na cenzorze). Może jeszcze jakoś
> należałoby go podrasować. Ostatnia wersja sucka jest sztywno zależna od
> dokładnej wersji perla, ale chyba tylko podczas kompilacji. Dobrze by było
> zrobić to jakoś porządniej, żeby nie była zależna.

Z tym to ciut muszę poczekać, bo bierzący perl nie ma libperl.
Niemniej wersję speca ciut poprawionego i dla 3.10.2 wrzuciłem już awansem
do CVS.
Przy okazji Marcin .. mam kłopoty z pakietem fonty na sparcu (nie
kompiluje się):

[kloczek w mer fonty-1.0]$ make
g++ -Wall -O2 -fomit-frame-pointer -pipe    dynafont/dynafont.cc   -o
dynafont/dynafont
dynafont/dynafont.cc: In function `short unsigned int potrzeba_znaku(const
struct numer &)':
dynafont/dynafont.cc:638: type mismatch in conditional expression
dynafont/dynafont.cc: In function `int main(int, char **)':
dynafont/dynafont.cc:1177: warning: unused parameter `int argc'
make: *** [dynafont/dynafont] Error 1

Zerknij na to, bo ja za bardzo nie mam czasu.

> [...]
> z określeniem atrybutów - albo pogodzeniem się z 664 dla wszystkich plików
> wewnątrz tego katalogu. Tutaj wybrałem to drugie, ale nie wiem, jak lepiej.
> To trochę głupie, że kiedy wszystkie pliki w podkatalogu dokumentacji mają
> domyślne prawa, to można je załatwić przez samo `%doc lokalna-ścieżka',
> a kiedy choć jeden ma inne, trzeba jawnie wrzucać je do katalogu z dokumen­
> tacją w %install, zależnego od defaultdocdir w rpmrc; da się w ogóle
> uwzględnić defaultdocdir, jeśli instalujemy dokumentację w ten sposób?

<Strzelam="bo się za długo nie zastanawiałem nad tym">
A czy nie byłoby bardziej elegancko wrzućić pełne (może nieco przerobione
jeszcze) skrypty nie do %doc dodając jakiś plik konfiguracyjny dla nich w
/etc/sysconfig ?
Możnaby chyba skompletować taki trzon tego przykładowego stuffu, który
dawaby się ładnie konfigurowac bez znmieniania samych skryptów przez
zmienianie odpowiednich zmiennych w /etc/sysconfig/suck .. czyż nie
?
Jeżeli dałoby sie to posługiwanie się suckiem byłoby o conajmniej jeden
poziom mniej skompilowane.
</Strzelam>