PLD-FAQ nie dostepny do soboty ;(

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 29 Lis 1998, 15:39:09 CET

On Sun, 29 Nov 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Obecnie powinno już działać ... chyba, że ktoś zapomniał włączyć apache'a ...
> A, problem nie jest z dyskiem tylko z mrtd + IPv6 oraz ze skryptem innwatch

Raczej z bianrnym innfeed, poza tym na lo13 i germanicu mrtd chodzi
bezproblemowo, karty raczej sa takie same, konfiguracja kernela tez, dla
kazdego byl kompilowany pod kernel hosta, ba na germanicu tez byl 2.1.120
i nie bylo takich numerow, poza tym przez 2 miesiace chodzil bez zarzutow
i nagle zaczal sie sypac... nie wyglada mi to na blad w obsludze ipv6 a
raczej na probem sprzetowy, a ze dysk nie jest najlepszy ....

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin