info: suck

Pon, 30 Lis 1998, 13:26:07 CET

On Sun, 29 Nov 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Oj! A to dlaczego?

> Uff, dziękuję, że wreszcie się za to wziąłeś! :-)

A ja przepraszam, że dopiero teraz (na intela już jest).
[..]
> Aj, to mi wygląda na błąd kompilatora, ale może nie znam się wystarczająco
> na C++. Mam nadzieję, że taka zmiana pomoże:

Ani jedno ani drugie nie poszło. Spróbuję jeszcze po zmianie kompilatora.
Na AXP też podobne objawy.

> Bardzo możliwe, że tak. Tyle że ktoś by musiał to zrobić :-)
> I to nie zabierając ogólności, np. żeby umożliwić ściąganie z kilku
> serwerów bez poprawiania skryptów (teraz trzeba zwielokrotnić skrypt
> dodając różne opcje wewnątrz).
>
> Jeśli nikt inny tego nie zrobi, to może się za to wezmę, ale nie wiem
> kiedy...

Tak czy inaczej dzisiaj postaram się dzisiaj zrobić osobny moduł w CVS i
rozpocznę tymczasowe zarządzanie TODO. Tymczasowe gdyż ostatecnie chyba
będzie można do tego wykorzystać jitterbuga którego postaram sie także na
dniach już uruchomić, a które to narzędzie też zdaje się, że będzie mogło
służyć do zbierania spraw związanych z TODO.

> To nie rozwiązuje ogólnego problemu z katalogiem w %doc zawierającym różne
> pliki - tak mało brakuje, żeby to było skrótowo... (%doc z względną ścieżką
> wstawia plik bezpośrednio do /usr/doc/%{name}-%{version}-%{release}, nie
> można wstawić w ten sposób do podkatalogu - z kolei wymienienie katalogu
> jako całości nie pozwala określić indywidualnych atrybutów).

No niestety. To jest katalog na dokumentację, a dokumentacja to nie
jednicześnie coś co ma funkcjonowac jako program (taki jeden przykład
złego użycia %doc już pokazywałem w bind 8.1.x z RH). Wydaje się, że w tym
wypadku jedynym rozwiązaniem jest zrobienie porządnego skryptu ddo wołania
suck.