Nowicjusz

Dariusz Knocinski dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pon, 30 Lis 1998, 19:41:51 CET

Witam,
Jestem nowy na tej liscie więc chciałem zasięgnąć informacji
o dyskusjach toczonych na tym forum. Niestety dowiązanie do archiwum
listy jest nieaktualne :-(

Nie jeste mmoże specem od speców ale ostatnio przygotowałem takiego do
edytora Marko Macka - FTE. Jest bardzo przyjemny edytor mający wiele zalet
ale najważniejsze to:
- podświetlanie syntaktyczne dla wielu języków C/C++,Java,Pascal,HTML
- bardzo szybkie działanie we wszystkich wersjach - może troszkę wolniej
  pod Qt,
- działa z Xlib, Qt, Motifem  i bezpośrednio na konsoli,
- spełnia rolę IDE
- w porównaniu z vi czy emacsem nieporównywalnie łatwiejsza klawiszologia
  zgodna IDE Borlanda.
Jeśli znajdzie się zainteresowanie to chętnie dołoże swoją cegiełkę do
rozwoju tego systemu i przygotuję speca według norm PLD :-)

Tak z innej strony to jestem programistą i administratorem, przy czym
bardziej tym pierszym. Główne prace zawodowe to programy do zbierania
danych pomiarowych pod QNXem oraz ostatnio dużo projektów pod Qt, głównie
front-end do baz danych.

Z poważaniem
"DKnoto"
Dariusz Knociński.

PS. Jestem "częściowym" fanem KDE, jak ktoś był na forum Linuxowym w
Warszawie w ICM to mógł zetknąć sie z facetem pokazującym animowanie logo
w KDM na swoim laptopie :-)