instalator

Marek L. Kozak marko w terabajt.com.pl
Pon, 30 Lis 1998, 11:15:32 CET

Marek Obuchowicz wrote:

> Nie wiem jak tam idą pracę nad instalatorem ale może coś zasugeruję:
> w debianie instalacja składa się z 2 etapów.
Ja proponuję przyjrzeć się Yast'owi i instalacji jaką proponuje SuSE.
Widziałem instalatory z RH, Slacka, Debiana i SuSE. IMHO ten ostatni
jest najbardziej przejrzysty, co sprawia, że sama instalacja nie
nastręcza kłopotów nawet nowicjuszowi.
Chodzi mi o to, by instalator proponował kilka różnych konfiguracji
systemu z opisami każdej z nich. Takie podejście jest już z resztą w
większości znanych mi dystrybucji, jednak nie w RH, która to jest
najczęściej używana.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak