=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Re=3A_=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3FBudowanie=5F kernela?= =?ISO-8859-2?Q?=5F=3D28by=3DB3o=5FRe=3D3A=5FPytania=3D3A=3D29_=3 F=3D?=

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 1 Paź 1998, 20:41:49 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Ale sek w tym zeby po rpm --rebuild *.srpm klienta mail polem manewru
> a nie tylko gapienie sie w ekran co tam my mu w configu proponujemy ;)
> (nie liczac rpm -Uvh *.src.rpm)
> Do instalacji binarny -> tak
> W updatetach binarny -> nie
[...]
> No no ... w szczegolnosci jak pacjent bedzie instalowal maszynke SMP
> na np. STASI-UW ... ;)
To nie ma nic do rzeczy. My (jako tworcy dytrybucji) skupiamy sie na
dostarczeniu 'generic' kernela. (w postaci src.rpm i i386.rpm).

Jak ktos chce sobie kombinowac to sciaga sobie tar.gz z kernel.org
i robi co mu sie zywnie podoba.

To co ty proponujesz to moze byc jakis dodatkowy (podkreslam
_dodatkowy_) pakiet dostarczany jako src.rpm o nazwie
kernel-pld-deluxe-interactive-building-bla-bla-bla ;)
(no niewazne z nazwa, w kazdym razie wiesz o co mi chodzi).
I wtedy ktos moze sobie na tym kombinowac. Jednakze ten
'generic' kernel dostarczany w postaci zrodlowej i binarnej
powinien  byc podstawa. Enter.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."