info: eject.spec

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Pią, 2 Paź 1998, 10:17:37 CEST

"Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <qrczak w knm.org.pl> pisze, co następuje:

> Ja tam nie widzę, żeby było mniej - powiedziałbym, że jest więcej...
> Jestem za tym, żeby powód (w którąkolwiek stronę) był jakiś bardziej
> konkretny niż taki, że tak się przypadkiem złożyło w pakietach, które
> teraz mamy. Przecież to można zmienić hurtem jednolinijkowcem w perlu.
>
> Są jakieś argumenty za którąś z opcji? Która partycja prędzej może
> być noexec? Co z sugerowaniem /var i /tmp na osobnej partycji podczas
> instalacji? Co jeszcze - ja tam się nie znam...?

Ja bym wolał /var/tmp -- /var mam rzadko noexec, natomiast bardzo
często duuuużo pojemniejszy niż /tmp, który jest na jednej partycji z
/.

Dodatkowo AFAIR FSSTND zaleca używać /var/tmp w normalnej pracy, a
/tmp tylko podczas startu (kiedy nie wiadomo, gdzie jest /var). Ktoś
mógłby mnie zweryfikować?

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Niejeden, co pchał się na świecznik, zawisł na latarni.