mutt i kolorki

szymczak@bg.univ.gda.pl szymczak w bg.univ.gda.pl
Pią, 2 Paź 1998, 16:44:26 CEST

Dnia Thu, Oct 01, 1998 at 09:38:37PM +0200 pisałeś:

>No włąśnie nie mogę znaleźć gdzie to draństwo włączyć. Może ktoś
>podszepnie ?

Trzeba zdefiniować każdy element w pliku konf. W attach-u podsyłam moje
jedynie-słuszne ustawienia :)
Pozatym w paczce z muttem jest przykładowa konfiguracja sample.muttrc z
kolorami.

>Swoją drogą dlaczego domyślana konfiguracja nie miałaby być w kolorkah ?

Dobrze gdyby była.

pozdr.
--
Tomasz Szymczak
Mail:szymczak w bg.univ.gda.pl                    ICQ :3526917