mc -> do (wy)znawcow C ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 2 Paź 1998, 14:09:29 CEST

On Fri, 28 Aug 1998, Michal Zalewski wrote:

> Sprawdzic w configure (jesli nie jest to robione domyslnie), czy w
> systemie jest juz strstr, a jesli jest, zrobic #ifdef _HAVE_STRSTR i tylko
> odpowiedniego includa, zamiast ponownej deklaracji...

O.K -> Dziala... (ale teraz naglowkow slanga nie widzi)
Teraz powiedz jeszcze mi dlaczego budujac `Polnocnego Komandora` bez flag
` -O2 -fno-strength-reduce -m486` wszystko egcs'owi pasuje i
wszystko widzi, mimo ze nie ma zdefiniowane -D_HAVE_STRSTR ? ;)
Cos tam jest nie tak do konca z tym komadorem... ani
CFLAGS=$RPM_OPT_FLAGS ./conigure --prefix=/usr --with.. nie przechodzi
ani make CFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS" -> tutaj to wogole wszystko jest
juz nakryte... Zaraz mu jeszcze w src/Makefile.in sprubuje dolozyc flagi
optymalizayjne...

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin