crack lub jakck the riper w pakiecie

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 2 Paź 1998, 18:16:45 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Skąd brałeś ? Z ftp://sable.ox.ac.uk/pub/wordlists ?
Nie, ten moj slownik (co najwazniejsze i angielski i POLSKI powstal jako
efekt kilkutygodniowej pracy ludzi z Krakowa - metody byly proste: wzieto
wszytskie aktualnie dostepne slowniki, dodano do tego feed newsow z
Cyfronetu, otem zalaczonymi z pakietem crackliba utilsami obrobilismy
slownik i jest - co najwaznijesze jest dobry - userzy klna jak szewcy jak
haslo zmieniaja a system odrzuca wszystko co czlowiek uznaje za slowo....

> A fakt to też warto wrzucić. Ja tą grupę nazwać .. passwd chyba ?
Tak, tylko jeszcze trzeba sprawdzic czy passwd tworzac ten plik z - na koncu
problemow miec nie bedzie, no i czy grupa jest zachowywana przy operacjach
na tym pliku - jesli nie - trzebaby jakiegos patcha.

Jak juz mowa o grupach - nastepny pomysl - grupa utmp dla utilsow co musza
zapisywac tam a NIE musza miec roota - np xtermy czy tez screen.

M.

PS. Czy licq (mam speca do niego) - wpuszczamy do PLD?

PS2. Dzis juz zrobilem upgrade 4.2->5.1 (RH) w domu - jak dociagne
PLD-stable to zaczynam sie brac za pakiety - devela poki co nie mam jak...

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-