mc-4.5.0 z PLD-stable

Pią, 2 Paź 1998, 22:48:25 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> ... nie kompiluje się z glib-1.1.3 z PLD-stable/test, szukając glibconfig.h
> w /usr/lib/glib, podczas gdy ono się znajduje w /usr/X11R6/lib/glib.

# pwd; echo ;rpm -qpl echo glib-devel-1.1.3-1.i386.rpm
/home/ftp/pub/PLD-stable/test

/usr/X11R6/bin/glib-config
/usr/X11R6/include/glib.h
/usr/X11R6/include/gmodule.h
/usr/X11R6/lib/glib
/usr/X11R6/lib/glib/include
/usr/X11R6/lib/glib/include/glibconfig.h
/usr/X11R6/lib/libglib.so
/usr/X11R6/lib/libgmodule.so
/usr/doc/glib-devel-1.1.3
/usr/doc/glib-devel-1.1.3/AUTHORS
/usr/doc/glib-devel-1.1.3/ChangeLog
/usr/doc/glib-devel-1.1.3/NEWS
/usr/doc/glib-devel-1.1.3/README
/usr/share/aclocal/glib.m4

Jak widać glib-devel-1.1.3-1 zawiara glibconfig.h i jest on tam gdzie
powinien czyli w:

/usr/X11R6/lib/glib/include/glibconfig.h

> ... poza tym brakuje mu czegoś z gnome. Gdzie jest jakieś "dobre" gnome?

Całość jest w test na cenzorze. Nie przerzucałem jeszcze tego do
normalnych katralogów gdyż część pakietów z wersji 0.30 opóźniała się
ciut co czyniło całość lekko niekompletną.
W tej chwili na cenzorze mam zainastalowane:

# rpm -qa | egrep -e "gnome|glib|gtk" | grep -v glibc
glib-1.1.3-1
glib-devel-1.1.3-1
gtk+-1.1.2-1
gtk+-devel-1.1.2-1
gnome-core-devel-0.30-1
gnome-media-0.30-1
gnome-core-0.30-1
gnome-utils-0.30-1
gnome-libs-0.30.1-1
gnome-libs-devel-0.30.1-1

i to jest niezbędne minimum z GNOME żeby resztę móc kompilować.

> W różnych miejscach na cenzorze są różne wersje - widzę kilka pakietów,
> ale tutaj jest admin+core+games+libs+media+objc, tam core+libs+media+
> utils (jeśli skład nie zmienił się w kolejnych wersjach, to w obu
> czegoś brakuje)... Może jeszcze nie gotowe - jeśli tak, to czy gdzieś
> indziej jest może jakaś "stabilna" wersja i wystarczająca do mc-4.5.0?

core, media i games będą za kawałek. Do całości GNOME dołączyły one z
lekkim opóźnieniem (mowa o wersji 0.30) i dlatego nie wrzucałem
wszystkiego co związane z glib 1.1.3, gtk+ 1.1.2 i GNOME 0.30 do
normalnych katalogów tylko leżakowały w test.