ZMailer - instrukcja po Polsku

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 2 Paź 1998, 12:55:27 CEST

On Thu, 1 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy dałoby się dorobić do np. %pre zmailera skrypty konwertujące pewne
> ustawienia na modłę zmailera ? Np. regóły deny, mapowanie in/out adresów,
> obsługiwane wirtualne domeny ..
>
> Powyższe uczyniłoby instalowanie zmailera bardziej bezbolesnym.

Ja jeszcze dodam, że w przypadku qmaila, zmailera raczej powinno być
Conflicts: sendmail,qmail|zmailer
Niż obsoletes. W przeciwnym wypadku ktoś może stracić pełną kolejkę
wiadomości sendmaila. A jak mu RPM będzie marudził to przynajmniej 3x
pomyśli.

Pozdrowienia,
           Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !