mc-4.5.0 z PLD-stable

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 3 Paź 1998, 13:08:16 CEST

On Sat, 3 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Dzięki, musiałem tylko jeszcze usunąć dwa gnomowate katalogi z Makefile
> i poszło. Zaraz spróbuję i z gnome.

U mnie wystarczylo ./configure --without-gnome; ale jak mowie ten komandor
cos mi podpada...

> Zauważyłem w środku pl/LC_MESSAGES/mc.mo, strace twierdzi, że mc nawet to
> czyta, ale wszystko dalej jest po angielsku?!

Hmm... ja mam wiekszosc rzeczy wyswietlanych w mowie ojczystej, ale
zauwazylem ze np. zostaly jeszcze {Left, File, Command, Options, Right}
ale to najprawdopodobniej w nastepnej wersji zostanie `dotlumaczone`.

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu