mutt i kolorki

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Pią, 2 Paź 1998, 00:56:12 CEST

[czwartek, 01 październik 1998], Tomasz Kłoczko napisał:

> No włąśnie nie mogę znaleźć gdzie to draństwo włączyć. Może ktoś
> podszepnie ?

Wczoraj próbowałem Tobie podesłać poprawionego speca do Mutta (ten na
cenzorze jest mocno zepsuty), ale niestety mailer odpowiedział mi, że
Twój adres ma ,,pernament error''. W tej chwili spec + config leży u
Wojtka i czeka na przebudowanie (no, chyba, że Wojtek go już
skompilował).
Domyślna konfiguracja jest w kolorkach i ma dodane kilka ,,bajerów'':
* obsługę skompresowanych folderów
* zamianę w Subject Odp: list na Re: list (tak, aby nie było potem:
  Subject: Re: Odp: Odp: Re: Odp list...)
* Tekst poprzedzający cytat (w tym liście: