Pytania:

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 3 Paź 1998, 22:14:30 CEST

On Fri, 2 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> [qrczak ~]$ ls -l `tty`
> crw-rw-rw-   1 root     tty        3,   1 paź  2 20:34 /dev/ttyp1
>
> Jakie to ma znaczenie, że to nie jest "właściwy" użytkownik?
I teraz zaloguj sie jako kto inny i wpisz:
cat /bin/bash > /dev/ttyp1
i popatrz co sie tamtemu na ekranie stalo...
Albo wpisz cat /dev/ttyp1 na tej drugiej sesji i po wrocenia na pierwsza
zacznij cos pisac...

Jakie wnioski z tego?

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-