Problem: kompilacja gnome-core

Nie, 4 Paź 1998, 13:44:30 CEST

On Sat, 3 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> PLD-stable/test/gnome-core-0.30-1 się nie kompiluje. Mam już zainstalowane
> gnome-libs stamtąd. Kompilacja gnome-core wyświetla m.in. następujace
> niepokojące komunikaty:
>
> configure: warning: LibGTop >= 0.26.1 not found
> [...]

Ja się tym nie przejołem. LibGTop w wersji >= 0.26.1 jeszcze nie ma.
Ważne, że znalazł pliki nagółkowe i potem potrafi jednak wykorzystać
zainstalowane LibGTop.

> sed: can't read ./applets/gkb/Makefile.in: No such file or directory
> [...]
> sed: can't read ./applets/fvwm-pager/Makefile.in: No such file or directory

Poprostu tych rzeczy też jeszcze nie ma i nie wpływają one na kompilowanie
się całości.

> po czym się spokojnie kompiluje, aż w %install:
>
> strip: /tmp/gnome-core-0.30-root/usr/X11R6/lib/lib*.so.*.*: Nie ma takiego
> pliku ani katalogu
>
> przy czym rzeczywiście nie ma katalogu lib w tym miejscu.

Sprawdzałem i już i mi się to jednak jakoś kompiluje.