info: eject.spec

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 4 Paź 1998, 17:57:49 CEST

> Ja tam nie widzę, żeby było mniej - powiedziałbym, że jest więcej...
> Jestem za tym, żeby powód (w którąkolwiek stronę) był jakiś bardziej
> konkretny niż taki, że tak się przypadkiem złożyło w pakietach, które
> teraz mamy. Przecież to można zmienić hurtem jednolinijkowcem w perlu.
>
> Są jakieś argumenty za którąś z opcji? Która partycja prędzej może
> być noexec? Co z sugerowaniem /var i /tmp na osobnej partycji podczas
> instalacji? Co jeszcze - ja tam się nie znam...?
Ja staram się zawsze zostawiać oddzielną partycję na /tmp, z nosuid i
noexec albo /tmp jest linikiem do ~/tmp
dlatego jestem za /var/tmp, które jednak mniej osób montuje z noexec
(szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze /var na oddzielnej partycji).

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation