Most Wanted: `getopt' killer on PLD Tornado system !

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Nie, 4 Paź 1998, 20:22:31 CEST

[niedziela, 04 październik 1998], Wojtek Slusarczyk napisał:

> Hej,
> 	W zwiazku z szerzacym sie terroryzmem `getopt' na develu z
> przykroscia zawiadamiam, ze zwijamy buissenes do czasu rozwiazania
> tego problemu przez jakiegos `policjanta'... Probowalem wlasnie
> przebudowac poprawionego mounta-2.8 a ten diabel ponownie sie odezwal..;(
> Nagroda za unicestwienie, tej zarazy:
>
> 3 litry mineralnej,
> Pokrycie kosztow TPSA w przypadku modemowcow (nie zwracamy za wydzwanianie
> [...]

[ciach]

dodaj do CFLAGS:
-D_GNU_SOURCE
;))

A teraz czekam na przesłanie uścisku dłoni przez modem :)

> gcc -c -Wall -Wstrict-prototypes -Wmissing-prototypes -O3 -DHAVE_NFS mount.c
                                                           ^ o, tu
							   możesz
							   dołożyć
							   jeszcze
							   -D_GNU_SOURCE :)

Mam nadzieję, że zdążyłem przed rozwiązaniem konkursu ;)

młodszy posterunkowy Marcin

P.S. Do mounta musisz jeszcze dołożyć wczytanie deklaracji PAGE_SIZE
--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org