joe i slang .. pozytywy

Pon, 5 Paź 1998, 16:18:19 CEST

On Sun, 4 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> A jak on to robi? Bo ja nie znam innego sposobu odczytania stanu ekranu
> niż /dev/vcs*, co zwykle wymaga praw roota; no, chyba gpm jakoś inaczej -
> ale nie wiem, czy to jest wystarczająco uniwersalne. W rxvt skutkiem
> ubocznym pewnej sekwencji jest zapamiętanie ekranu i inna go odtwarza
> (less tak robi), ale nie ma czegoś takiego na konsoli tekstowej.

Przypuszczam, że ficzer siedzi gdzieś w ninicjacji/deinicjacji samego
slanga i raczej od tego miejsca zaczynałbym poszukiwania. Nie wiem czy
pracuje to ma nonsoli linuxowej ale na pewno działa to na *xtermach.
Jeżli by dizałało także na konsoli to może możnaby się pozbyć consaver-a
(który ma suid-a) z mc i zrobić to inaczej.