Pytania:

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 5 Paź 1998, 17:21:39 CEST

On Sat, 3 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba wkompilowanie i włączanie via procfs będzie najleprsze. Marcin
> podrzuć to Michałowi jeżeli masz jakiś kontakt z nim.
Wlasnie Michal do mnie napisal i pisze ze to sie by dalo zrobic, tyle ze
patch by wymagal poprawek przy kazdej zmianie wersji kernela. Podajac
przykald Solara namawiam go jednak do zajecia sie tym patchem, tak by
aktualizowal go przy kazdym podbiciu wersji.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-