info: glimpse

Zbigniew Okoń okon w cicero.law.uj.edu.pl
Pon, 5 Paź 1998, 17:27:30 CEST

> Hej,
> Glimpse było mi potrzebne do indeksowania newsów, więc dorobiłem.
> Mam nadzieję, że Wojtek wybaczy mi trochę stęchły soft ;) (ale to
ostatnia
> dostępna wersja). I troszkę offtopic: jakie znacie inne godne polecenia
> systemy szybkiego wyszukiwania?

To mój pierwszy post na tę listę, więc nie bijcie za bardzo.
Problem jest taki: glimpse ma następujący copyright: Non profit
redistribution & use only. Włączenie pakietów na podobnej licencji może
powodować pewne zamieszanie, więc może od razu lepiej wydzielić coś w
rodzaju non-free. Późniejsze oddzielanie takich pakietów może być więcej
niż męczące.

Pozdrawiam -
Zbigniew Okoń
okon w cicero.law.uj.edu.pl