czy nowy egcs wmaga nowych binutilswow?

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 5 Paź 1998, 18:55:51 CEST

On Mon, 5 Oct 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> W specu od egcs-a (1.1) widzę:
> Requires: binutils >= 2.9.1.0.11
> Ja mam binutilsy 2.9.1.0.4 (RH 5.1) ale stwierdzilem ze sprobuje
> przebudowac sobie egcs-a. Wywalilem requires ze speca, przebudowalem
> pakiet bez zadnych problemow. Jak sie okazalo kompilator tez pieknie
> dziala, kernel sie da przkekompilowac bez problemow.
> A wiec chyba wypadaloby to usunac?

No, no... popracuj na nim jakis czas a zobaczysz czy nie beda Ci
potrzebne. Jakis czas temu tez kloczka `zjechalem` jak prubowal mi
wytlumaczyc, ze trzeba najnowszych binutilsow -> dobrze, ze chlopak nie
jest pamietliwy ;)

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin