info: glimpse

Zbigniew Okoń okon w cicero.law.uj.edu.pl
Wto, 6 Paź 1998, 03:57:50 CEST

[ciach]

> Prośba do Andrzeja Bagińskiego ... :)

A jak się z nim skontaktować?

> Ostatnie wersje zasobów były robione do czwórek (przynajmniej
> początkowych). Narzędzia do aktualizacji tychże też Krzysiek skończył
> chyba robić. Ja mam tylko zasoby z tłumaczeniami do wersji 3.0x, a od
tego
> czasu dużo się zmnieło.

Zaglądałem juz w te zasoby - sam zresztą przetłumaczyłem na własny użytek
tak z 1/3, ale nie che mi sie tego kończyć :( (leń ze mnie)

Pozdrawiam -
--
Zbigniew Okoń
okon w cicero.law.uj.edu.pl