file xxxxx.spec contains non prontable characters

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 7 Paź 1998, 00:29:50 CEST

Cześć!
Dziś robiłem u siebie generalny upgrade systemu - glibc (2.0.94), binutils
(niestety 2.9.1.0.6), bin86, rpm (bez problemów z bazą danych), net-tools
i jeszcze kilka innych rzeczy.
mam teraz rpm-a 2.5.2-3 i przy budowaniu pakietów z polskimi literkami w
summary(pl) sypie się:
file xxx.spec contains non-printable character(ę)
Jak na razie ręcznie usuwam ogonki z summary w specach ale jak to
rozwiązać na stałe?

BTW: upgrady robiłem z binarek i po upgradzie glibców nie działał rpm,
groff i sendmail.....
trza było je jeszcze zainstalować przebudowane pod nowymi glibc... ciekawe
ile jeszcze softu będzie trzeba... :)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation