Re: Re: Budowanie kernela (było: Pytania)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 8 Paź 1998, 08:20:54 CEST

On Wed, 7 Oct 1998, Piotr Grochowski wrote:

> Jeżeli dobrze pamiętam, to mmx miał byc obsługiwany dopiero przez 2.2...
Ale kernel przecież korzysta z funkcji przełączania zadań/zachowywania
stanu zadanie oferowanych przez procesor.
A gdy procesor ma MMX to IMHO instrukcje przełączania zadań poprawnie je
zachowują.

Chyba, że kernel nie zawsze bawi się w takie przełączania...

Pozdrowienia,
           Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !