KDE

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 8 Paź 1998, 08:34:32 CEST

Właśnie posłałem spece do kdelibs, kdesupport i kdebase (to jakby znowu
któreś nie doszło/zgubiło się).
Testowałem (niestety z braku czasu niewiele) u siebie z qt-1.40.
QT-1.41 oficjalnie nie istnieje (nie ma o tym wzmianki na www.troll.no),
więc nie próbowałem.
Właśnie kompiluje się kdenetwork, więc prawdopodobnie też go dzisiaj
podeślę. Niestety kmail nie działa z Qt-1.40 (pada przy otwarciu
dowolnego folderu).

Proszę o przetestowanie tych pakiecików - spore z nimi zamieszanie, ale
mam nadzieję, że wwszystko (większość) jest OK.

Pozdrowienia,
          Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !