file xxxxx.spec contains non prontable characters

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 7 Paź 1998, 22:16:16 CEST

> export LANG=pl_PL
Nie działa!!!
zresztą mam to domyślnie....

> export LANG=pl_PL >> ~/.bash_profile ;)
spóźniłeś się o jakiś.... miesiąc, dwa ;)

> Te, ktore maja binarny format baz danych i da do piachu... trzeba je
> przebudowac na nowo
Tia... ale na przykład dutimer po przebudowaniu (i przed też ;) w ogóle
nie działa, co najwyżej core mogę sobie poczytać...
podobnie na przykład lftp. Sendmaila - na razie wziąłem binarkę z
magellana, sypie wprawdzie warningami:
sendmail: /lib/libdb.so.3: no version information available (required by
sendmail)  ale działa...

> Przejscie na glibc-2.1 wyglada mniej wiecej tak, jak z archaicznych libc5
> na GNU libc-2.0 tylko jest mniej bolesne ze wzgledu na podobne *.so linki
> w /lib...
Tia... za to jak widze bardziej bolesne jest przejście na
libstdc++-2.90... to prawdopodobnie dlatego nie działają mi programy typu
dutimer czy lftp......

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation