Re: Re: Budowanie kernela (było: Pytania)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 8 Paź 1998, 20:50:16 CEST

> [...]
> Tak, ale zwroc uwage, ze nie mozna mieszac instrukcji MMX ze
> zmiennoprzecinkowymi i za kazdym razem trzeba sie przelaczac
> pomiedzy trybami; a to przelaczanie sie (instrukcje: 'fsav' i
> 'frstor') sa dosyc kosztowne, zabieraja 124 i 70 taktow procka (w
                                          ^^^   ^^
No to nieźle nam się postarali panowie z Intela... w amd jest piodobnie?
I inna sprawa - w kernelu 2.1 mmx prawdopodobnie byłoby opłacalnie
stosować na przykład przy frame-bufferze a jeżeli chodzi o aplikacje to
nasuwa mi się taki chodzący u mnie non-stop mpg123....

Ok

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation