info:glibc.spec -stable

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 9 Paź 1998, 12:31:51 CEST

On Thu, 8 Oct 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Ano. Ciekawe, czy jakikolwiek symlink jest lepszy jako bezwzględny...
Mysle ze na przyklad symlink z jakiegos pakietu ktory moze byc podmontowany
gdziekolwiek do globalnych katalogow (np. /etc)

Zdarzyl juz mi sie przypadek, ze przeklinalem wzgledne linki (jakis
podkatalog w usr przenioslem na inna partycje (do /mnt/vol/1) i linki
zaczely mi wzkazywac najdziwniejsze miejsca.

Pozdrowienia,
     Jacek