budowanie rpm-u z kernelem

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Czw, 8 Paź 1998, 22:13:05 CEST

Cześć!
Przedstawiam moją propozycje budowania rpm-u z kernelem (mnie to
przekracza, niestety nie potrafię):
użytkownik ściąga sobie tar.gz i odpala make-kernelrpm.
rpm rozpakowuje do odpowiedniego katalogu, wchodzi do niego i wykonuje
make menuconfig (ew. config/xconfig zależnie od opcji). Użytkownik
zaznacza co uważa za słuszne, potem automatycznie jest generowany spec i
kernel-x.x.xxx.src.rpm. Następnie rpm --rebuild kernel-x.x.xxx.src.rpm i
buduje się z tego binarny rpm zawierający dokumentację, image-a i moduły
które się automatycznie skopiują do /boot/{System.map,vmlinuz}-x.x.xxx i
uaktualnią a następnie uruchomią lilo.
potem reboot ale to chyba każdy potrafi ;)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation