file xxxxx.spec contains non prontable characters

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 9 Paź 1998, 20:10:46 CEST

> Ciekawe, że dutimerek nie chce chodzić......
> Jak instalnę sobie libstdc++-2.90 to spróbuję go przepisać, ale jestem
> strasznie ciekawy, jakie tam amiany zaszły, bo w sumie używałem
> standardowych procek...
Nie bój się, to nie twoja wina, nic z c++ nie chodzi :((
Ale już chyba wiem co jest grane, dziś kompletny upgrade (glibc-2.0.96
itp.) - byłem u Wojtka z dyskiem i zrobiliśmny....hmmm... mirror ;)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation