bind, lesstif itp.

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 10 Paź 1998, 00:21:39 CEST

On Fri, 9 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bind wymaga jeszcze dopracoawania. Trzeba skonfrontoać go z bindem jaki
> jest w rawhide.

> To nie jest kwestia linkowania statycznego tylko linkowania. Poprostu brak
> w tym etapie kilku -l. np. -lc czy -lX11. Trzeba będzie to przejrzec.

Mozesz mi to wytlumaczyc ze ldd na libXm.so.1.2 z lesstifa ze stable
pisze mi "statically linked" a na libXm.so.1.2 z CDE (stare CDE z rpm'a)
wyrzuca troszke Xowych bibliotek (X11,Xt itp). To drugie jest jeszcze z
libc5 linkowane...

M.

PS. Bindem z rawhide sie zainteresuje jak czas znajde...

--
-| == Marcin Bohosiewicz            marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == tel. +48 (0-601) 48-50-97     marcus w krakow.linux.org.pl == |-