witam + mirror + qmail

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Sob, 10 Paź 1998, 08:53:55 CEST

[piątek, 09 październik 1998], Sergiusz Pawlowicz napisał:
> witam.

Hej,

> 2. jesli nie widzicie przeszkod formalnych, zabralbym sie za tworzenie
> dystrybucji qmaila z dodatkami (rbl, tcpserver, ezmlm etc.).
> prosze o komentarz.

Świetnie! Ja obiecałem, że się tym zajmę, ale nieudało się :(
Co miałem zamiar zrobić:
1) Napisać list do DJB z pytaniem, czy możemy włączyć binarkę qmail-a
do dystrybucji, czy możemy włączyć binarkę qmail-a z zaaplikowanymi
niektórymi patchami z www.qmail.org, czy możemy zmienić położenie plików
konfiguracyjnych (tzn. przenieść część z /var/qmail do /etc/qmail) i czy
planuje dołożenie wsparcia do IPv6?

2) Przejrzeć spece z summersoft (mirror na ftp://euler.mat.univ.szczecin.pl/)

3) Lekko ,,podrasować'' konfigurację qmail-a -- dołożyć standardowo rblsmtpd
   może jeszcze pare łatek

4) Zbadać możliwość współpracy z UUCP

Ale jak już pisałem, inne zajęcia mi przeszkodziły. Może coś z
powyższego się Tobie przyda. Powodzenia!

--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org