PLD-stable po przebudowie

Sob, 10 Paź 1998, 09:25:00 CEST

Ufff .. skończona wreszcie.

Wszystkie pakiety w nagłówkach mają obecnie:

Packager    : PLD-stable bug raport list <pld-bugs-stable w mailbox.tuniv.szczecin.pl>

Lista rzeczy które jeszcze trzeba dociągnąć poprawić:
- bind - konwersja starych plików konf z bind 4.6.x do nowego 8.x.x
  (potrzebne rzeczy w są w rawhide),
- brak gnome-objc, którego wymaga gnome-admin - można instalować z
  --nodeps bo binarka nie korzysta z zawartości gnome-objc i o ile ten
  pakiet się już nie pojawi to trzeba będzie to usunąć z Requires,
- setup - po uprade passwd, group i shadow mają zawartość taką jaka jest w
  pakiecie, a stara zawartość jest w plikach *.rpmsave. Trzeba by dodać w
  %post przeniesienie passwd, group i shadow do *.rpmnew i połączyć starą
  zawartoś z nową w nowych plikach passwd, group i shadow (połączyć *new
  i *save -> przesortować po uid i wywalić linie występujące podwujnie).
  Po za tym gdzieś jeszcze w %post i %postun trzebaby dodać pwconv,a w
  Require shadow-utils.

To tyle co mi się przypomina oprócz jeszcze przejrzenia niektórych
bibliotek jak lesstif pod kontem tego co zauważył Marcin. W tej chwili
IMHO całość wygląda już naprawdę obiecująco i dość spójnie.

Zacząłem taniec z KDE. Kurcze .. Jacek kawał dobrej roboty w tych Twoich
specach siedzi :) Dodałem tylko trochę kosmetyki. Jak dobrze pójdzie to za
kilka dni będzie komplet podstawowy jeśli chodzi o KDE gotowy do szerszego
testowania (Jacek, jak będzie już w miarę gotowy zestaw to prosibym o to
żebyś wykonał anons na pcol sygnalizujący, że można rozpocząć testowanie
tego stuffu). Dobrym jest to, że aplikacje KDE pojawiają się w menu
generowanym przez wmconfig. Możnaby jeszcze chyba dorobić i w drugą stonę
(sam na razie nie wiem jak). Kolejna drobna uwaga, że z kdesupport możnaby
powydzielać podpakiety static.

W tej chwili z naprawdę drobnymi poprawkami do CVS wciągnąłem już kdelibs,
kdenetwork, kdesupport.

W /pub/do_przetłumaczenia/pot na cenzorze pojawił się plik libelf.pot.