teTeX i styl kodowania speców przez Cristiana Gaftona....

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 10 Paź 1998, 19:07:38 CEST

Ręce opadają... wziąłem na warsztat teTeXa 0.9 z rawhide.
Sytuacja podobna jak w (GNU|X)Emacsie: wszystkie %files
(a są to bądź co bądź potężne pakiety) są generowane przez
finda (a w specu występuje %files -f files.main itp).
Koszmarek... W dodatku wszystko jest składane przez tego samego
człowieka... O ile z Emacsami jakoś sobie dałem radę (XEmacs jest już
na magellan:/Incomming, jak wróci routing to go przekompiluję, Emacs,
poszedł tam w nie tej wersji co trzeba (bez zmian w %changelog i
bodaj bez tłumacznia speca)) to przy teTeXu trochę opadają ręce...

Acha... texinfo przetłumaczyłem tylko w specu, trzebaby było (ktoś kto
testował pepeszę może ;-) przejść i texinfo.pot ...

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/