KDE (bylo Re: PLD-stable po przebudowie)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 10 Paź 1998, 13:30:59 CEST

On Sat, 10 Oct 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zacząłem taniec z KDE. Kurcze .. Jacek kawał dobrej roboty w tych Twoich
> specach siedzi :)
Dzięki

> Dodałem tylko trochę kosmetyki. Jak dobrze pójdzie to za
> kilka dni będzie komplet podstawowy jeśli chodzi o KDE gotowy do szerszego
> testowania (Jacek, jak będzie już w miarę gotowy zestaw to prosibym o to
> żebyś wykonał anons na pcol sygnalizujący, że można rozpocząć testowanie
> tego stuffu). Dobrym jest to, że aplikacje KDE pojawiają się w menu
> generowanym przez wmconfig. Możnaby jeszcze chyba dorobić i w drugą stonę
> (sam na razie nie wiem jak).

Zajżyj do menu ^K i podmenu applnk. I co tam widzisz? :-)
U mnie jest RedHat, ale w PLD będzie chyba PLD.

Jeśli nic tam nie ma, to znaczy że odplailes startkde zamiast:

. /usr/X11R6/bin/kdeenv
exec startkde

To jest wynik dyskusji na temat odpalania windowmanagerów i będzie w
PLDowskim Xclients. Wszystko ustawiane będzie w ~/.profile.
Zresztą można wmconfiga wrzucić także do startkde.

> Kolejna drobna uwaga, że z kdesupport możnaby
> powydzielać podpakiety static.
Boje się że zabrakło by mi miejsca przy generowaniu pakietu :-)

> W tej chwili z naprawdę drobnymi poprawkami do CVS wciągnąłem już kdelibs,
> kdenetwork, kdesupport.

Dzisiaj zabieram się za kdemultimedia - nie wiem, czy do jutra skończę.

> kloczek

Pozdrowienia,
           Jacek

!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !