pwdb-apps - pierwsze podejscie

Pon, 12 Paź 1998, 04:10:29 CEST

On Sun, 11 Oct 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Podsylam pierwsze 2 programy z mojego pwdb-apps: chsh i chfn.
> Prosze o sprawdzenie ich glownie pod katem owerflowow jak i poprawnosci
> samego kodu.

Grzesiek nie wiem czy jest sens to brać, bo chfn, chsh z shadow-utils są
raczej porządne i przecież korzystają z PAM.

Możesz podać jakieś konkretne powody dla których powyzsze miałoby wyprzeć
wersje z shadow-utils ?
Jezeli nie ma takowych to powstaje konflikt między zawartościami pakietów,
a to by było źle.