XEmacs (było teTeX i styl kodowania...)

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 12 Paź 1998, 11:33:28 CEST

On Sun, Oct 11, 1998 at 09:25:56PM +0200, Marcin Korzonek wrote:
> Właśnie go sobie przekompilowałem --- super! Wreszcie jest modularność i
> nie trzeba instalować jednej kobyły. Brawo!
piszesz o 20.4-x czy o 21.0-beta? (beta świadomie jest kobyłą...
-- odchodzą od budowania kobyły, na rzecz zewnętrznych pakietów -- i tutaj
te pamiety muszą  się wyklarować, zanim sie do tego dotknę).

> Aha -- aby bezproblemowo przekompilować XEmacsa pod Glibc 2.1 trzeba
> dodać następujący parametr do wywołania configure:
> --with-database=berkdb
???
OK. sprawdzę czy ten parametr nie przeszkadza pod stable ;-).

--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/