info: diald.spec

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 12 Paź 1998, 18:05:40 CEST

> [...]
> %attr(644,root,root) %config(noreplace) %verify(not size mtime md5) /etc/diald/diald.conf
> %attr(644,root,root) %config(noreplace) %verify(not size mtime md5) /etc/diald/phone.filter
>
> Powyższe można skrócić do:
>
> %files config
> %defattr(644, root, root)
> %defverify(not size mtime md5)
>
> %attr(700, root, root) %config(noreplace) /etc/diald/connect
> %config(noreplace) /etc/diald/diald.conf
> %config(noreplace) /etc/diald/diald.conf
> %config(noreplace) /etc/diald/phone.filter
>
> Po za tym brak jest jeszcze gdzieś wpisu:

ok

> Mam także wątpliwości czy warto/należy rozdzielać to na pakiet podstawowy
> i pakiet config. Marek przemyśl to jeszcze i/lub uzasadnij taki, a nie
> inny układ z dwoma pakietami.
Tak było w pakiecie z redhat-contrib ale faktycznie dzięki
%config(noreplace) nie ma sensu rozdzielać - poprawiłem

> Po za tym jeszcze kosmetyczne czyli *prosiłbym* o zachowywanie jednolitego
> układu nagłowków pakietów, np:

> Summary(pl): Pliki konfiguracyjne dla diald
>
> i same Summary zgrupowane na samym początku.
I tu mała uwaga!
RPM nie dopuszcza aby w dwóch pierwszych linijkach speca znajdowały się
niestandartowe znaki - nie mogłem przebudować pakietu:
File contains non-printable characters(ó): ......
dlatego summary(pl) jest dalej...

ok

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation