WWW serwery - jakie?

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Pon, 12 Paź 1998, 22:49:33 CEST

On Mon, 12 Oct 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> IMHO lepiej odwrotnie: ln -s /home/httpd/html/user /home/user/public_html
> Apacz sie troche burzy jak ma chodzic po linkach.

Dokładnie to miałem na myśli, tylko się trochę niedokładnie wyraziłem.
Ale tylko jeden problem. Adduser nie założy katoalogu jak nie będzie
katalogu /home/httpd/html. Wyjściem było by sudo, ale to raczej
workaround. Już lepiej zrobić suidowego toolsa np. mkpublic_html.
Najlepiej by było jakby była pewność że ta katalogi istnieją, czyli
były w setup.*rpm. Podobnie z ftp.
Innym wyjściem jest stworzenie pakietu fake-[httpd ftp].
Albo w %postun httpd/ftpd dodać tworzenie tych katalogów.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71