Prosze zglaszac zadania odnosnie pakietow

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 13 Paź 1998, 09:52:54 CEST

On Mon, Oct 12, 1998 at 03:14:01PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Hej,
> 	Prosilbym osoby zainteresowane aby zerknely co jest w tej chwili
> na magellanie i zglaszaly co by jeszcze chcialy miec w "1-ym rzucie na
> develu)... Dzisiaj prawdopodobnie dorobie jescze X'y (upgrade'y z RH-51.)
> i inetd-ipv4 i zrobie porzadek z aplikacjami inet6...
Z braku czasu do tej pory nie zrobiłem tego PHP, ale będzie jeszcze w tym
tygodniu, jeśli widzisz na to miejsce w Tornadzie.

> 1. brakujace kropki i przecinki w specach,
> 2. wadliwe mkdir -p -> install -d
> 3. bledne %defattr(-,root,root)
> 4. bledy w polskich opisach specow.
> Mam nadzieje, ze sie wyrobie ;)

A mógłbyś gdzieś wystawić same spece do pakietów? Wtedy łatwiej by mi było
włączyć się do tego, podzielilibyśmy się robotą.

--
Paweł Gajda