Prosze zglaszac zadania odnosnie pakietow

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 13 Paź 1998, 10:14:56 CEST

On Tue, Oct 13, 1998 at 10:01:38AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> A znasz moze jakis sposob aby wyciagnac spece z *.src.rpm bez jego
> rozpakowywania? Pomijam wariant Polnocny Komandor/<enter> ;)
To jest grube niedopatrzenie ze strony autorów :-/
W prawdzie kiedyś na pcol-u ktoś tam pokazywał jak się dobierać do rpm-ów
bez rpm-a, ale gra chyba nie warta świeczki.
Mogę się poświęcić wyciągnąć z kilkadziesiąt speców tym Północnym
Komandorem (BTW kto autorem tego tłumaczenia do mc?).
Tylko musiałbym wiedzieć co już jest zrobione i jak dokładnie ma wyglądać
taki wzorcowy spec (do umieszczenia w Sevre pod Paryżem :-))

--
Paweł Gajda