groff pl

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 13 Paź 1998, 12:44:48 CEST

O ile mnie pamięć nie myli były z tym problemy. Dokładniej mówiąc
przy manach gdzie potrzebne jest iso-8859-2 oszukiwało się i podawało
latin1 jako opcję. Na sunsite znalazłem groff-latin2 add-on :)
Może się przyda.
(RPM jest niepoprawiony dla PLD - wysyłam taki jaki był na ftp
by się upewnić czy wogóle takie coś jest potrzebne)

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl