sgml-tools bug

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 13 Paź 1998, 14:48:34 CEST

On Tue, 13 Oct 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> + sgml2txt manual.new.sgml
> Processing file manual.new.sgml
> sh: /usr/bin/nsgmls: Nie ma takiego pliku ani katalogu
>
> Qlops ;)
> Mam:
> sgmls-1.1-4d
> sgml-tools-1.0.7-4d
> sgml-tools-dtd-1.0.7-4d
>
> Pozatym:
> [root w admin i386]# rpm -e sgml-tools-1.0.7-4d
> /var/tmp/rpm-tmp.93177: line 5: syntax error: unexpected end of file
> [...]

Za 3 minuty bedzie poprawiony, musialem to jakos przeoczyc wczesniej...
dzieki,

> Znów musiałem użyć softu z RH ;) Upsss sgml-tools nie lubi się z
> libstdc++.so.2.9.0 no i powstał rpm ze zmailerem z ograniczoną dokumentacją :(
?!
Nie zauwazylem aby jakies problemy wynikly, TeX owszem ale on jeszcze nie
jest zrobiony. Zreszta za moment zajme sie tm zmailem i zobaczymy.

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu