mc-4.5.0 za stare ? ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 14 Paź 1998, 21:44:40 CEST

On Wed, 14 Oct 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> (np. za pomoca F3) pod mc i stad ten komunikat. Jest on generowany
> zasze gdy jakis proces po raz pierwszy probuje czytac ow plik.

Byc moze, ale sytuacja taka na razie sie nie powtarza na 4.5.1.

> Jak bedziesz kompilowal nastepne jadro to wylacz CONFIG_PCI_OLDPROC
> i zobacz czy cos w mc sie sypie. Poza tym rozpakuj zrodla mc i sprobuj
> znalezc grepem czy ktos probuje otwierac ten plik i po co.

O.K ale grepem to ja juz przeoralem cale zrodla Polnocnego komandora i
nic... Moze faktycznie to bylo chwilowe "zachwianie" starego 4.5.0...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu