perl-Python (bylo: Re: Polityka.)

Czw, 15 Paź 1998, 18:02:25 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Przecież nie mówie że nie ma tylo że w pythonie robi się to prosciej
> szybciej i lepiej. Co do obiektów w perlu to rzeczywiście są ale sposób
> ich implementacji jest IMHO komiczny. A tak wogole to pisałeś coś w
> "obiektowym" perlu?

Hmm .. :) OK prosciej niech i bedzie ale ktos musialby przepisac niektore
rzeczy na pythona. Ja tego nie zrobie i jezeli juz ktos to ma zrobic to na
pewno musialaby to byc osoba znajaca pythona.
Takich rzeczy perlowych w RH chyba za duzo to nie ma  (?)
Zapewne przejsie na pythona byloby pozytywne gdyz zdaje sie, ze
interpreter tego jezykajest mniej zasobozerny.
Niemniej kompletne odejscie od perla raczej nie wchodzi w gre gdyz wielu w
tym i np. Qrczak z niego korzysta i mozliwosc zainstalowania tegoz musi
byc tak czy inaczej.