apache ze stable portowany na devel

Czw, 15 Paź 1998, 18:11:09 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tomek... to wywal tego popsutego apacha i wstaw nowego, bo nadal lezy w
> SRPMS na cenzorze.

Nie wiem czy zauwazyles ale pisalem o czasie przeszlym czyli w momencie
kiedy list wystalem zasoby byly juz poprawione :)

[..]
> W porzadku, ale przede wszystkim nalezy zwrocic uwage na to jakie
> uprwnienia maja binarki, czy flagi kompilatora sa prwaidlowo uzyte,
> i czy pliki konfiguracyjne sa w odpowiednich (pod)katalogach, czy
> sekcje %post i %prun sa prawidlowe, czy sa polskie opisy, itp.
> Upewnic sie czy pola requires i obsoletes sa wypelnine odpowiednimi
> aplikacjami, czy pliki pochodzace z tych pakietow nie popadaja w konflikt
> z innymi...

Wszystko razem wlaczeni z poprzenimi. Nic osobno. To wymaga poprostu
testowania. Nie mysl, ze ja zwracam tylko uwage na kosmetyke. Czasami
jednak to czy inne zdzblo bled usie zawieruszy.

> Dopiero jak to jest w porzadku mozna brac sie za odmierzanie sruba
> mikrometryczna odleglosci miedzy literkami, foratowac tekst w TeX-u,
> Latex-u, lyx-ie, Wordzie Perfekcie, kolorowac go w gimpie, podswietlac
> literki, robic szlaczki, itd...
>
> IMHO przede wszystkim stabilnosc i niezawodnosc oprogramowania ktore
> proponujemy ludziom...

Wojtek jak wypuscisz pakiety ktore teoretycznie beda stabilne a beda mialy
paskudna dokumentacje czy tez spece beda nieestetyczne to nic to nie da,
bo jakosc binarek to wychodzi w dluzszym pranou, a tak trywialna rzecz jak
estetyka calosci bedzie wzbudzac juz podejrzenia na starcie. Daltego
powotorze, ze wszystko musi isc rowna lawa i nie moze nic tutaj zostawac w
tyle .. ani estetyka, ani inne rzeczy o ktorych wspominasz. Traktowanie
powyzszego wybiorczo jest "drobnym" blendem.