apache ze stable portowany na devel

Czw, 15 Paź 1998, 21:24:23 CEST

On Thu, 15 Oct 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No ;) teraz juz jest lepiej, ale dalej ta "S"-ka wisi jak kat nad root'em
> przyszlego administratora/wlasciciela PLD-stable...

Moment .. to jak se ma ten program zmienić użytkownika bez s-ki w
momencie kiedy uruchamia coś w katalogu użytkownika ?
To co proponujesz jest jeszcze gorsze gdyż w ten sposób dajesz uprawnienia
do wszystkich zasobów jakie są dostępne via http dowolnemu użytkownikowi.

Są dwa rozwiązania. Albo w pakiecie jest suexec i ma s-kę, albo wogóle go
nie ma i sam apache jest kompilowany bez wsparcia do suexec. Inaczej to
jest *bez sensu*.